Goodbye summer! Viszlát Balaton!

2015-09-01

Nem tudom, hogy Ti mennyire vagytok barátságban a nyárral...én személy szerint nagyon. Tudom, hogy idén mindannyiunknak feladta a leckét a több hetes forróságával és a szeszélyességével, de nekem akkor is hiányozni fog. Úgy érzem, hogy soha nem volt ennyire tartalmas számomra és ehhez nagyban hozzájárult a Balaton. Idén hat alkalommal jártam a magyar tengernél és még nincs vége. Már most érzem, hogy nagyon fogom hiányolni a komor őszi és fagyos téli napokon. Voltak itt meghitt baráti pillanatok, esti családi csavargások, sosem feledhető szerelmes fesztiválozás, sok-sok bicajozás és persze rengeteg csobbanás. Végre elkezdtem felfedezni az északi és déli part szépségeit, megismerni a helyi sajátosságokat, szupereket ettem, fenséges borokat kóstoltam és olyan helyeken jártam, amelyek kitörölhetetlenül belopták magukat a szívembe. Még vár ránk egy kis találka, de tudom, hogy ez már nem lesz hasonlítható egy igazi, nyári randevúhoz. Hiányozni fogsz kedves Balaton!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése